Saturday, February 18, 2012

需要安全感T.T

亲爱的 我会突然很想你
又要进入下学期了
又放假了
你又要回去了


You need to go to intern..
haiz....3 months ar...and hor..
after you intern...then you will go HK...
my birthday ...you also not at here...leave me alone=((


friday matter...
我不知道你在隐瞒什么
还是根本就没事 是我自己想太多
你变得很神秘 你说过 不会隐瞒 不过 这次 是什么
我从来没检查过你的手机 我不知道你在紧张什么
我很相信你 直到现在 我还是选择相信
但是 我还是想问 你真的 没有背叛我


有时候 我真的是笨的可以
要当天使了咯
长翅膀 飞上天了
哈哈


I dont wish you betray me....
that's all...
be sincere to me.....=)



♥ 1130...muacks

No comments:

Post a Comment